Arapažský vak
Arapažský vak
http://anthro.amnh.org/anthropology/dat ... 327&site=P
Ahoj mám dotaz ohledně středové části výšivky,jestli je dělaná jako zbytek výšivky podvlékaným stehem,nebo je použita nějaká jiná metoda?Při rozměrech vaku jaké jsou uvedeny na stránce s obrázkem by vycházel poloměr středové části cca na 2 cm což mi příjde dost dlouhé na to aby výšivka byla dost pevná a nekrabatila se.Nejsem odborník na Arapahy tak budu rád za každou reakci
Ahoj mám dotaz ohledně středové části výšivky,jestli je dělaná jako zbytek výšivky podvlékaným stehem,nebo je použita nějaká jiná metoda?Při rozměrech vaku jaké jsou uvedeny na stránce s obrázkem by vycházel poloměr středové části cca na 2 cm což mi příjde dost dlouhé na to aby výšivka byla dost pevná a nekrabatila se.Nejsem odborník na Arapahy tak budu rád za každou reakci
- OyunkeThanka
- Občasný přispěvatel
Re: Arapažský vak
Podle originálu to tak fakt je. Nedělej si s tím starosti. Klidně bych to trochu zmenšil a o milimetr rozšiř ostatní kruhy. Ten milimetr se tam vůbec neprojeví a na deseti kruzích získáš centimetr, který ti "přebývá" uprostřed.
A podvlékaný steh je to určitě.
OyunkeThanka
-
- Občasný přispěvatel
iktome píše:Při rozměrech vaku jaké jsou uvedeny na stránce s obrázkem by vycházel poloměr středové části cca na 2 cm což mi příjde dost dlouhé na to aby výšivka byla dost pevná a nekrabatila se.